Wyjazd na narty i wynajem busów z Warszawy

Wraz z siostrą postanowiłyśmy wyjechać na narty. Dawno tego nie robiłyśmy gdyż obie byłyśmy zbyt zapracowane. Dawniej jednak każdej zimy jeździłyśmy w góry i spędzałyśmy długie godziny na stokach. Postanowiłyśmy więc odświeżyć tą tradycje i wybrać się we dwie do Zakopanego.

Wynajem busów z Warszawy to może być dobre rozwiązanie

wynajem busów z WarszawyOrganizacja wyprawy nie była jednak prosta ja mieszkałam w Warszawie, a siostra w gdańsku. Dzieliło nas sporo kilometrów, a do gór jeszcze więcej. Uznałyśmy, że dobrym rozwiązaniem będzie jeśli siostra przyjedzie do mnie pociągiem, a następnie pomoże nam wypożyczalnia samochodów. Pod uwagę brałyśmy także inne formy transportu jak samolot czy autobus. Jednak wynajem busów z Warszawy to zbyt kosztowna inwestycja. Siostra przyjechała wczesnym rankiem i gdy wynajem aut przebiegł pomyślnie, ruszyłyśmy w drogę. Najpierw jednak pojechałyśmy do galerii kupić niezbędne rzeczy. Sklepów było bardzo dużo i zakupy zajęły nam więcej niż myślałyśmy. Jednak dzięki temu kupiłam sobie kurtkę na narty i gogle. Przy wyjściu weszłyśmy jeszcze tylko d drogerii, kupiłyśmy dobry krem ochronny i ruszyłyśmy w góry. Droga była dość nieprzyjemna. Niedługo po wyjeździe zaczął sypać śnieg i musiałyśmy jechać bardzo wolno. Dopiero na sam wieczór udało na się dojechać do pensjonatu. Początkowo byłyśmy zbyt zmęczone żeby iść jeździć na nartach. Jednak stwierdziłyśmy, że szkoda marnować czasu na odpoczynek w domku. Zjadłyśmy więc pyszną kolacje i ruszyłyśmy na stok.

Trasa była świetnie przygotowana śnieg był odpowiednio ubity, a stok idealnie rozjeżdżony. Wyciąg jednak pozostawiał wiele do życzenia. Krzesełka były stare i zardzewiało. Obawiałyśmy się, że zarwą się pod naszym ciężarem. Na szczęście nic takiego się nie stało i w bezpieczny sposób wjechałyśmy na samą górę.