Problematyczne tłumiki

Każdy z posiadaczy aut, albo przynajmniej prawie każdy wie co to znaczy problem z tłumikiem. Na pewno wiecie, ze gdy samochód zaczyna pracować głośniej niż motocykl żużlowy, a żeby nim jechać trzeba założyć słuchawki, to znaczy, ze mamy problem i to poważny.

Co w tłumikach sprawia problemy?

Blacharstwo lakiernictwoJednak nikt na pewno nie chce oddawać auta do mechanika na kilka dni ponieważ sparaliżuje to nasze ruchy na przykład do pracy. Są jednak elementy które możemy sami naprawić i to po niskim koszcie i z niewielkim nakładem czasu. Naprawiać możemy wiele rzeczy ale dużo jest też takich, które musimy wymienić. W takim razie co musimy wymienić? Wymienić na pewno trzeba elementy skorodowane czyli zardzewiałe oraz wszystko co ma przerdzewiałem poszyciem. Na pewno trzeba wymienić tłumiki w których rozleciał się środek, ponieważ niestety ale tego nie naprawimy. Jeżeli w ogóle środek tłumika jest uszkodzony to nie naprawimy go w ogóle. Mało ludzi wie, że budowa tłumika jest bardziej skomplikowana niż by się wam wydawało. Poza rurami oraz obudową jest tam wiele innych mniejszych elementów, które są potrzebne i dlatego właśnie sam środek ciężko jest napisać. Są one potrzebne aby pochłaniać spaliny i je tez przerabiać na energię. Niestety do uszkodzeń tłumika najbardziej przyczyniają się polskie „równe” drogi. Zawsze oberwanie tłumika jest skutkiem drgań lub zahaczeniem. Jak widać jest wiele elementów w tłumiku jakie można naprawiać i to naprawdę niewielkim kosztem w blacharstwo lakiernictwo warszawa. Jest to bardzo wygodne ponieważ nie musimy odstawiać samochodu do mechanika i naprawić to jednego wieczora.

Nie warto więc jechać do mechanika lepiej zawsze iść do garażu i samemu pogrzebać, a przy okazji jeszcze się czegoś.

O autorze: Jakub Zych